دانلود آهنگ جدید علیرضا عصار با نام من با توام
آپلود فایل
صندلی تالار
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : زهرا
دانلود آهنگ جدید علیرضا عصار با نام من با توام

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای علیرضا عصار به نام من با توام با لینک مستقیم
دانلود آهنگ من با توام از علیرضا عصار
ترانه سرا: حسین غیاثی | اهنگ ساز: علیرضا افکاری
تنظیم کننده: سعید زمانی

دانلود آهنگ من با توام با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه بیوگرافی و متن آهنگ

Download New Music Alireza Assar – Man Ba Toam

سایت موزیک ایرونی www.music-irooni.org 

متن آهنگ علیرضا عصار من با توام

من با توام پشت همین پلکای بسته
از آخرین برفی که تو اسفند اومد
یادم میاد وقتی نفس های من و تو
مثل خیابون زیر بارون بند اومد
هنوزم بی هوا وقتی اون لحظه ها
تو رو یادم میاد نفسم میگیره
اون همه خاطره سخته یادم بره
تو به خوابم بیا شب از این جا میره
هنوزم بی هوا وقتی اون لحظه ها
تو رو یادم میاد نفسم میگیره
اون همه خاطره سخته یادم بره
تو به خوابم بیا شب از این جا میره
میخوام فقط یه بار دیگه اون کسی که
دل واپسی هامو نفهمیده ببینم
تو این شب قطبی که فردایی نداره
بیدار میمونم که خورشید رو ببینم
هنوزم بی هوا وقتی اون لحظه ها
تو رو یادم میاد نفسم میگیره
اون همه خاطره سخته یادم بره
تو به خوابم بیا شب از این جا میره
هنوزم بی هوا وقتی اون لحظه ها
تو رو یادم میاد نفسم میگیره
اون همه خاطره سخته یادم بره
تو به خوابم بیا شب از این جا میره
هنوزم بی هوا وقتی اون لحظه ها
تو رو یادم میاد نفسم میگیره
اون همه خاطره سخته یادم بره
تو به خوابم بیا شب از این جا میره

 

لینک های دانلود آهنگ :

DOWNLOAD
MP3 128kb




:: بازديد از اين مطلب : 688
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: